Musixbox

Idézet

A pletyka olyan, mint a víz. Addig keresgéli a felületek gyönge pontját, míg rá nem jön, hogy merre tud továbbhatolni.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • bejagyerek: Nehogy abbbbbahagggggggyad! Jó, amit csinálsz.. Sokszor olyan, mintha az én gondolataim olvasnám!:... (2011.10.15. 15:53) Be yourself - people will not like you anyway.
  • NapiTipp: Szia, a kontaktlencséhez még nekem se jött el az idő. Szerintem a szemüveg sokkal elegánsabb. De e... (2010.11.18. 09:32) Vííkend.
  • Utolsó 20

Életemben először tényleg nincs kedvem írni. Pedig nem vagyok depressziós, nincsen semmi bajom a világgal, (ez talán túlzás) de nem érzem úgy, hogy írnom kéne bármit is. Elvették tőle a kedvem elég alpári beszólásokkal - hiába tojtam mindig az efféle dolgokra. Most csak megelégeltem, hogy számomra olykor teljesen idegen emberek szólnak le, cseszegetnek azért, mert blogolok. Mindig kihangsúlyoztam, hogy nem azért írok, hogy másokat szórakoztassak, de úgy jött össze, hogy sokan kattintanak a blogomra, legalábbis a statisztikák ezt mutatják. 

Viszont most a blog SZÜNETEL addig, amíg nem kapok újra szárnyra, vagy vége nincs az érettséginek. Majd jelentkezem. 

Tumblr_lj5erdpyvc1qb9lruo1_500_large

 

 

 

Címkék: photo picture dislike

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diaryofcintia.blog.hu/api/trackback/id/tr982822569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása