Musixbox

Idézet

A pletyka olyan, mint a víz. Addig keresgéli a felületek gyönge pontját, míg rá nem jön, hogy merre tud továbbhatolni.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • bejagyerek: Nehogy abbbbbahagggggggyad! Jó, amit csinálsz.. Sokszor olyan, mintha az én gondolataim olvasnám!:... (2011.10.15. 15:53) Be yourself - people will not like you anyway.
  • NapiTipp: Szia, a kontaktlencséhez még nekem se jött el az idő. Szerintem a szemüveg sokkal elegánsabb. De e... (2010.11.18. 09:32) Vííkend.
  • Utolsó 20

Most komolyan valaki ennyire gyerekes? Jó poén feltörni mások Facebook oldalát? A chat és az email azért vannak fészen, hogy PRIVÁTBAN beszéld meg a kiba**ott PRIVÁT dolgaidat azzal, akire tartozik. Nem véletlenül nem írunk az efféle (főleg az efféle!) PRIVÁT beszélgetéseinkről köremailt, mert van az úgy, hogy másra nem igazán tartozik az ő személyes véleménye. És igen, akkor is ki fogok állni a legjobb barátnőm mellett, akármit is gondol az egész helyzetről. Sőt! Tartsunk felolvasóestet belőle! Publikáljam részletekben esetleg? Nyomtassam ki és osztogassam? Ha rád tartozik te gyökér, akárki is voltál, akkor miért ne tudja mindenki? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mondok én valamit. 100%, hogy nem az én fészemről másoltátok ki a beszélgetést, hanem a Dóriéról, mert épp a múlt héten cseréltem ki a jelszavam, így csak én tudtam róla. (Kis irónia: a Dóri véleményét is csak nekem kéne tudni...) Ezzel szemben a Dórinak régóta ugyanaz volt, és volt pár olyan ember, akiben megbízott egykor és elmondta nekik. Én is tudtam a jelszavát, de eszembe nem jutott sose belépni! Ember, ha megtudom, hogy ki voltál......bár, inkább ne tudjam meg. Viszont ha a sejtésem beigazolódik, akkor csak jelzem, hogy többet nem kell beszélnünk. :) Ja, upszi, gratulálok! Amúgy nagyon ügyes voltál! <3 :) 

Címkék: photo picture csalódás dislike

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diaryofcintia.blog.hu/api/trackback/id/tr953024042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása