Musixbox

Idézet

A pletyka olyan, mint a víz. Addig keresgéli a felületek gyönge pontját, míg rá nem jön, hogy merre tud továbbhatolni.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • bejagyerek: Nehogy abbbbbahagggggggyad! Jó, amit csinálsz.. Sokszor olyan, mintha az én gondolataim olvasnám!:... (2011.10.15. 15:53) Be yourself - people will not like you anyway.
  • NapiTipp: Szia, a kontaktlencséhez még nekem se jött el az idő. Szerintem a szemüveg sokkal elegánsabb. De e... (2010.11.18. 09:32) Vííkend.
  • Utolsó 20

 

 Tegnap reggel fél 9-kor (igen, korán kellett kelni) indultunk apummal elvileg Pestre, de megbeszéltük, hogy inkább legyen Székesfehérvár, mert szeretem, meg mertmiértne. Le, azaz hogy fel is értünk 10-re és rögvest bevágódtunk az Alba Plázába. Mintha a mennyországba érkeztem volna! 

Miközben haladtunk lefelé a mozgólépcsőn, a szemem kiszúrta a hatalmas számokat, melyek a leárazás mértékéről tanúskodnak...Promod 70%, Tally Weijl 50%, Orsay 50% és még sorolhatnám...És abban a pillanatban, ahogy leléptem a padlóra, ösztönösen a kedvenc üzleteim felé vettem az irányt. Hiszen épp csak nem dobálják utánam a ruhát! 

Végülis nagyon, de tényleg nagyon sokmindennel lettem gazdagabb, de pénzben a leárazásnak köszönhetően nem szegényedtem el annyira. Van 4 új cipőm, ebből kettő dorkó, az egyik meg fekete balerinacipő, tehát van 3 lapos cipőm. A negyedik meg...ajj, de annyira szép volt! Nem hagyhattam ott! Ráadásul 8 ezer helyett csak 3 volt..és teljesen elgyengültem na. :D Szereztem még rengeteg ruhát, köztük egy szegecses bőrkabátot, maxiruhát és néhány minit is, felsőket, gatyát, Woody Allen-féle napszemcsit és egy nagyon fasza fehér kalapot. Meg még sok mást. :D 

 

 

 

Ajj...annyira rossz vagyok, tudom. De a leárazás az leárazás, és női mivoltom kötelez. :(

 

Utána mentünk METRO-ba még az utazáshoz szükséges cuccokért, de ez már annyira nem is lényeges. A fő, hogy vettem mindent, amire szükség volt. :) 8-ra értünk haza, 8:40-kor pedig már a Mellownál voltam meccset nézni. Ott volt a Dóri meg  a Veszta. :) Ééééés nyertünk! Mekkora jó volt már a gól is, meg a hangulatunk is, meg minden...Egy tökéletes nap tökéletes zárása volt ez. :) Csak hazafele volt rossz egyedül sétálni az éjszaka közepén, de hát az élet ilyen. :D 

Még este jelentkezem, puszi. ;)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diaryofcintia.blog.hu/api/trackback/id/tr962120650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

réjnííí 2010.06.30. 12:52:18

örülök, hogy itt voltatok :D

Cintijjja 2010.06.30. 12:56:54

én is örülök, te csak nem a Mellow vagy? :D
süti beállítások módosítása