Musixbox

Idézet

A pletyka olyan, mint a víz. Addig keresgéli a felületek gyönge pontját, míg rá nem jön, hogy merre tud továbbhatolni.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • bejagyerek: Nehogy abbbbbahagggggggyad! Jó, amit csinálsz.. Sokszor olyan, mintha az én gondolataim olvasnám!:... (2011.10.15. 15:53) Be yourself - people will not like you anyway.
  • NapiTipp: Szia, a kontaktlencséhez még nekem se jött el az idő. Szerintem a szemüveg sokkal elegánsabb. De e... (2010.11.18. 09:32) Vííkend.
  • Utolsó 20

27.
június

I'm back

Cintijjja  |  3 komment

Üdvözletem mindenkinek, visszatértem mindenki örömére (?). Kicsit körbenézegettem a világban és jelentem, hogy az emberek mit sem változtak. Mindenki maradt ugyanaz, aki volt és mit ne mondjak, ez boldogsággal tölt el. 

A szerdai eltávozásom utáni csütörtökön konkrétan semmit sem csináltam. Egész nap pizsamában feküdtem a tévé előtt, néha még rá is néztem, de semmi extra. Megnéztük az Ingriddel az Arielt, merthátmiértne. A pénteken kicsit eseménydúsabb volt már, elsétáltam egészen a DM-be és a Rossmanba is. Este Bongó, hiszen még is meg kellett ünnepelni a három frissen érettségizett leányzót. :) Jó volt a buli, mit ne mondjak, de kicsit már hiányzott az ágy. (Az előző két napot mégiscsak ott töltöttem...) El is mentem haza olyan 3 körül, előtte még az Encivel sétáltunk egy kicsit. Akkor olyan dolgot láttam, amire tökéletesen fel voltam készülve, de nem tudtam hogy reagálom majd le a dolgot...Mentünk a VMK felé, és akkor láttam először a Vucsákot más lánnyal, aki nem valamelyik exe volt. És mit éreztem? Hát az bonyolult. Miért tagadjam? Sz@rul esett na, mivel lévén hogy éppenséggel én vagyok a legfrissebb exe. (vagy nem?) Kétségbeesésemben írtam is egy smst az Ivettnek, hogyfúúúúbasszusígymegúgy, de legalább nem sírtam miatta. Hiszen az élet megy tovább nem? 

4739251725_0120fe68ba_large

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apropó exek. (már ha olvassák) Szerintem ti valamit nagyon félreértettetek ezen a triumvirátus dolgon...De akkor miért nem kérdeztek? Nem harapok. A triumvirátus nem az a 3 lány, aki akkor a vécében volt! Mert miért ők lennének? Ez a közös exünk poénja volt (ha-ha)...A triumvirátus egészen pontosan az ő három exe. Viccelődtünk anno azon, hogy majd ha mi szakítunk, akkor majd ti biztos jóban akartok lenni velem is, mint egymással. És mivel három az exek száma, egyenes út a triumvirátus elnevezéshez. Úgy látszik a poén valódi lényege előttetek homályban maradt...Na most viszont nevethettek, mert elmondtam. Kac-kac. 

 

De mindez lényegtelen is. Utáltok ti engem triumvirátussal meg anélkül is eléggé szerintem...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://diaryofcintia.blog.hu/api/trackback/id/tr392114617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hozé Ármándó · http://hozearmando.blog.hu/ 2010.06.27. 22:40:37

ez a post egy kicsit ledöbbentett... nemtudom miért. nem csak a téma, hanem a fogalmazásod :D mindegy, nagyon adja..

Cintijjja 2010.06.28. 00:35:52

köszönöm, ha megdöbbensz, akkor tényleg jó lett :D

picidia 2010.06.28. 09:36:22

tyű. ez elég konkrét lett :D
süti beállítások módosítása