Musixbox

Idézet

A pletyka olyan, mint a víz. Addig keresgéli a felületek gyönge pontját, míg rá nem jön, hogy merre tud továbbhatolni.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • bejagyerek: Nehogy abbbbbahagggggggyad! Jó, amit csinálsz.. Sokszor olyan, mintha az én gondolataim olvasnám!:... (2011.10.15. 15:53) Be yourself - people will not like you anyway.
  • NapiTipp: Szia, a kontaktlencséhez még nekem se jött el az idő. Szerintem a szemüveg sokkal elegánsabb. De e... (2010.11.18. 09:32) Vííkend.
  • Utolsó 20

Szeretem, ha ugyanolyan emberbe botlok, mint amilyen én magam is vagyok. Tehát, ha két elég azonos habitusú ember közt adódik egy félreértés, akkor aztán az ég is a fejünkre szakadhat, úgyse magyarázhatjuk már el a másiknak, amit gondolunk. A velem szemben álló felet nem érdekli az én véleményem, álláspontom, vagy nevezzük aminek akarjuk; engem pedig az nem hat meg, amiket a fejemhez vág. És hogy mi a legbosszantóbb? Hogy mégis érdekel a dolog, mivel megbántottam valakit pusztán dühből, akit nem akartam, sőt még csak nem is ismerjük egymást annak ellenére, hogy valószínűleg az elmúlt pár napban több rosszat vágtunk egymás fejéhez, mint bármelyik más ismerősömmel, akit ezer éve ismerek. Mindegy is, erre azt hiszem már kár minden szót fecsérelni, hiszen a helyzet ennél jobb már nem lehet. Igazság szerint akármennyire is szeretek vitázni meg harcolni, nincs kedvem ehhez az e-mailben történő veszekedéshez, mert úgysem vezet sehova. Úgyhogy feladom, győztél, én voltam a bunkó és persze végszónak a bocsánat sem maradhat el. Már ha nem haragszol meg azért, hogy mindezt leírom blogba, mert semmiképp sem szeretnék hiteltelen lenni meg ilyenek, de nem valószínű, hogy mi ketten fogunk valaha élőben még egyszer beszélni. Végül is, amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten... Szóval nem hibáztatlak, na meg a cipőm tényleg ronda, és a többi

 

Más. 

Mostanság még többet tanulok, mint eddig, ami talán a hétvégére beiktatott bulik miatt lelkiismeret-furdalásnak köszönhető. Egyre több érettségit töltök ki, viszont még mindig nem aggódok semmi miatt se, ami egyeseknek fura lehet. De miért aggódjak, ha soha nem teszem semmi miatt? Az ECL honlapján nem tudtam jelentkezni a szekszárdi felsőfokú nyelvvizsgára, sőt, később az oldalra sem engedett be, úgyhogy teljesen lemaradtam mindenféle áprilisi vizsgáról. És? Jelentkezek a júniusira, és expressz-javítást (vagy mit) kérek. Ha az se jön be, akkor majd elkezdhetek aggódni, bár ahogy magamat ismerem addigra majd kitépem szálanként a hajam, mert mindenki más miattam fog aggódni... Hogy mi lesz veled te lány? Mi lesz a jövőddel? Mihez kezdesz majd? 

Őszintén? Nem tudom. Majd ha ott leszek, megmondom. Addig meg angolozok, törizek, matekozok és átírom a média érettségimet. Megint... De ha belegebedek is megcsinálom tökéletesre, nehogy már ezen múljon a felvételi. ;) 

Tumblr_ldbmqb8syq1qfwmwyo1_500_large

Tegnap voltunk a Miával kosármeccsen és azt kell, hogy mondjam, kifejezetten örülök, hogy végre nem csak az éjszaka közepén beszéltünk "vállalhatatlan állapotban"! :D Ma elmentem az orvoshoz, mert untam, hogy nagyon fáj a torkom meg a fejem, kaptam is antibiotikumot (hurrá?) úgyhogy hipp-hopp rendbe jövök. Gyűlölöm ezeket a több hétig elhúzódó betegségeket, szóval most csak azért is felülkerekedek rajta. 

 

Pretty little liars opening theme.

 

Most pedig búcsúzok, mert több, mint 10 percig nem láttam a tételeket meg a könyveket. Éljen a világbéke! 

Címkék: zene sorozat suli music photo picture rosszkedv csalódás dislike school shit

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://diaryofcintia.blog.hu/api/trackback/id/tr752768439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása